FANDOM

Amaru to magiczne zwierzę pochodzące z jednej z magicznych krain. Potrafi zamieniać się w pegaza i zmieniać otoczenie walki.

Osobowość

Amaru jest dobrym zwierzakiem. Interesuje się kiedy komuś staje się krzywda i próbuje tej osobie pomóc.

Wygląd

Normalnie

Amaru przypomina fioletową przytulankę. Ma zielone oczy i złoty "naszyjnik" z zielonym kamieniem, dzięki któremu może się zmieniać w pegaza. Jest bardzo milutki i średniego wzrostu (jak na zwierzęta).

Pegaz

Zwierzę jako pegaz posiada wielkie, niebieskie przezroczyste skrzydła. Ma też długą falującą niebieską grzywę i ogon.

Magia

Amaru - magia

Normalnie

Magia Amaru ma kolor jasno fioletowy. W odcinku Obietnica to obietnica wyczarowuje platformę pod siebie.

Pegaz

Amaru jako pegaz potrafi stworzyć barierę wiatru, za pomocą swoich skrzydeł. Potrafi również sobie wyczarować maskę z tlenem i pływać pod wodą. Je

Magiczne zdolności

Amaru potrafi wyczarować Magiczną Arenę, która pozwala księżniczką walczyć ze złymi bliźniakami.

Magiczna Obroża

Dzięki niej Amaru może się przemieniać w pegaza. Obroża jest złota, a na piersi zwierzak posiada fioletowy kamień. Kiedy się przemieni w pegaza kamień ma kolor zielony. Dzięki tej obroży Amaru wie również, kiedy jedna z księżniczek jest w potrzebie.

Ciekawostki

  • Boi się wiewiórek.
  • W odcinku "Losowanie" Lisa powiedziała do niego, że jest ślicznym małym kotkiem.
== Galeria ==
AMaRu

Aby zobaczyć całą galerię kliknij tutaj.

Transformacja

Amaru ! LoliRock00:29

Amaru ! LoliRock

Więcej z Fandomu

Losowa wiki