FANDOM

Ephedia to rodzinny kraj księżniczek, prawie podbity przez Gramorra. Aby tyran dokończył swoje dzieło musi pokonać moc korony matki Iris. Aby tego dokonać ma zebrać wszystkie klejnoty wyroczni porozrzucane po Ziemi.

Księstwa (znane):

Historia

To sala tronowa króla i królowej Ephedi. Stąd sprawiedliwie rządzili krajem, póki nie pojawił się Gramorr. Zdradził władców i podstępem przejął władzę. Nikt nie wie co się stało z królem, ale gdy Gramorr spróbował sięgnąć po koronę królowej, odkrył ,że chroni ją magiczna siła. Korona ta roztaczała niebywała aurę skumulowaną w klejnotach wyroczni. Mogłaby siać wielkie zniszczenie gdyby Gramorr wykorzystał ją do niecnych celów. Kamienie rozrzucone zostały po ziemi, aby Gramorr nie mógł ich dosięgnąć, lecz nie tylko one zostały wysłane na ziemię. "Iris moja ukochana córeczko. serce mi krwawi, gdy myślę że będziesz rosła, a Ja tego nie ujrzę. Ale musisz być bezpieczna" ~ Matka Iris. "Iris jesteś księżniczką i dziedziczką tronu Ephedi. Wysłano cię na ziemię żeby Gramorr nie mógł cię dopaść. Miałaś tu dorosnąć, nabrać mocy i nauczyć się z niej korzystać aby go pokonać, a my Cię przygotujemy" ~ Talia.

Specjalizacja

Magia Iris (jako księżniczka Ephedi, i podobnie jak innych ludzi z Ephedi) jest bardziej ofensywna i potężniejsza niż innych księżniczek, ale brak jej nad nią kontroli i musi się wiele nauczyć umiejętności. Potrzebuje pomocy od innych.

Galeria

ForestofEphedia

Aby zobaczyć całą galerię kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki