FANDOM

Izira to starsza siostra Tali. Pochodzi z Xeris i została pokonana przez Gramora. Po ucieczce z lochów w Ephedii

została przewodniczką ruchu oporu.

Osobowość

Dziewczyna jest bardzo odpowiedzialna i uczciwa. Chciała nauczyć siostrę tych wartości. Jest miła i opiekuńcza.

Wygląd

Izira Magiczny Image

Magiczny Image Iziry

Normalnie

Izira ma długie, białe włosy (najczęściej spięte) i fioletowe oczy. Zakłada długą, granatową sukienkę z jasnym paskiem. Zakłada również długie, niebieskie rękawiczki.

Magiczny Image

Księżniczka ma wtedy granatowo-niebieską sukienkę różniącą się od sukienek księżniczek które poznaliśmy do tej pory. Na piersi ma symbol trzech niebieskich, błyszczących diamentów ze złotymi obwódkami. Zamiast przezroczystego materiału, ma jasnoniebieski, świecący materiał, który zastępuje także falbanki u innych księżniczek. Posiada również długie granatowo-niebieskie kozaki i jasno niebieskie podkolanówki wystające poza buty. Ma również, długie jasno niebieskie rękawiczki.

Magia

Tumblr o5txhy4D191u6xzq9o2 540

Dziewczyna posiada dużą moc. Jej magia jest koloru niebieskiego i wzmacnia się kiedy się przemieni (dzięki jej magicznej spince - medalionowi). Jej symbolem są trzy niebieskie diamenty obok siebie.

Magiczny Przedmiot

Medalion

Medalion Iziry

Medalion Iziry jest okrągły. Na samym środku j est niebieski kryształ. Dookoła niego są niebiesko-złote zdobienia.

Ciekawostki

  • Jej medalion jest przetrzymywany przez bliźniaków, ale księżniczki mają jego drobną część -klejnot.
  • W odcinku "Xeris" księżniczki, namierzyły Izirę za pomocą klejnotu z jej medalionu.
  • W odcinku "Dom część I" widzimy ją w magicznym Image'u lecz nie posiada ona swojego medalionu, dzięki któremu się przemienia
  • Jest przywódcą rebeliantów w Ephedii.
  • Z lochu uratowały ją Lyna i Carissa.
  • W odcinku "Home Part ll" miała możliwość zamieszkania na Ziemi razem z Iris, Talią i Aurianą lecz odmówiła aby kierować dalej ruchem oporu.

Galeria

Talia and Izira (3)

Aby zobaczyć pełną galerię kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki