FANDOM

Korona Ephedi
Crown of Ephedia
Należy do: Królowej Ephedi (matki Iris)
Należą do niej: Klejnoty Wyroczni
Korona Ephedi to korona należąca obecnie do matki Iris. Posiada potężną moc skumulowaną w klejnotach wyroczni. Kiedy Gramorr próbował zdobyć jej moc korona obroniła się - wysłała klejnoty na ziemię aby tyran nie mógł ich dosięgnąć.

Wygląd

Korona jest zbudowana pewnie ze złota i srebra. Złoto znajduje się najniżej i stopniowo przechodzi w srebro. Korona ma wiele motywów z sercem, a pomiędzy metalami magicznym sposobem unoszą się klejnoty wyroczni w wielu kolorach co nadaje naprawdę piękny wygląd koronie.

Historia

Przed Serią

Crown with no Gems

Podczas retrospekcji w jaskini dowiadujemy się że kiedy Gramorr napadł na Ephedię i pokonał rodziców Iris, chciał zdobyć magię korony, lecz korona wysłała klejnoty wyroczni na ziemię, a pusta korona sama zamknęła się w niebieskim krysztale w sali tronowej w zamku królewskim Ephedi. Teraz kiedy księżniczki odnajdują klejnoty wyroczni one same odnajdują drogę do korony, a kiedy już przylatują do zamku, oślepiają Gramorra jasnym światłem i wracają na swoje miejsce w koronie.

Home Part II

Gramorr wymusił na Iris aby wypowiedziała zbiór zaklęć, które spowodowały ze cała magia z korony przeszła na niego ale również Iris straciła wszystkie siły i zemdlała.

Potem kiedy Auriana podstępem odebrała Lev'owi naszyjnik Iris, medalion (który był nie aktywny) korona zaczęła się unosić, i oślepiła wszystkich światłem. Światło zabrało magię korony Gramorrowi i odblokowało magiczne przedmioty księżniczek. Po przemianie Iris korona znalazła się na miejscu jej opaski i dodawała jej niesamowitej mocy, a w trakcie jednego zaklęcia nad księżniczką pokazała się jej matka.

Kiedy księżniczki powróciły na ziemię miejsce korony znowu zajęła opaska z sercem.

Ciekawostki

  • Iris pewnie odziedziczy korone.
  • Istnieje zaklęcie, które służy do przekazania jej energii. Brzmi ono tak Tihab Noremu Klipta.Benzolu Benfalia.Partilina Colemnus Shulnik.