FANDOM

Logo-marathon

LoliRock (znany też jako Star Princess) to francuski serial animowany. Emitowany na kanale Disney Channel (Polskim, Angielskim, Francuskim, Hiszpańskim).

Opis fabuły

Serial opisuje historię jasnowłosej nastolatki imieniem Iris, która mieszka na Ziemi wraz z ciocią Ellen. Jej życie diametralnie się zmienia, kiedy dowiaduje się, że tak naprawdę jest księżniczką z odległej, magicznej krainy o nazwie Ephedia. Jej rodzice zostali pojmani, a siejący zgrozę Gramorr nie spocznie, póki nie przejmie całkowitej kontroli nad krajem i nie zajmie miejsca na tronie. Wraz z nowo poznanymi przyjaciółkami, Talią i Aurianą, muszą powstrzymać złych bliźniaków, Praxinę i Mephista, którzy są poddanymi i wysłannikami tyrana. W między czasie szukają magicznych kamieni wyroczni, które mają im pomóc w odzyskaniu Ephedii.

Sezony

Odcinki

LoliRock 2

Listę odcinków znajdziesz tutaj.

Piosenki

Hig7

Listę piosenek znajdziesz tutaj.

Star Princess

Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na temat powstawania tego serialu kliknij tutaj.

Ciekawostki

  • Pomimo, że oryginalnym językiem serialu jest francuski, to piosenki powstają najpierw w wersji angielskiej i dopiero później zostają one przetłumaczone na język francuski.