FANDOM

Praxina jest służącą Gramorra. Ma brata bliźniaka Mephisto i razem z nim próbuje przeszkodzić księżniczkom wszukaniu klejnotów wyroczni.

Osobowość 

Dziewczyna potrafi zarządzać grupą i jest "mózgiem" duetu. Bardziej rozważna i trzeźwo myśląca niż jej brat. Jest też pewna siebie i wszystkie wpadki zrzuca na brata. Często też się na niego denerwuje.

Wygląd 

Praxina jest wysoką nastolatką. Zakłada czarno-czerwono-białą sukienkę, biało-czarną pelerynę i czarne leginsy.

Magia

Praxinas magic circles

Magia Praxiny ma kolor czerwony. Jej symbolem jest prawdopodobnie motyl (spinka do włosów i złączenie peleryny)

Ciekawostki

  • Jest starsza od Mephisto.
  • W odróżnieniu od księżniczek, ona i jej brat potrafią latać i teleportować, lecz w piosence "Higher" i w odcinku "Obietnica to obietnica" księżniczki teleportują się tym samym sposobem, co oni.
  • Praxina lubi pić soki.
  • Choć jest siostrą Mephisto, nie wiedziała o berle przekazywanym z pokolenia na pokolenie.
  • W odcinku "Xeris" oszukała Gramorra i zachowała dla siebie magiczny medalion Iziry.
  • Wiemy że jest starsza od Mephista, tak też się zachowuje. To ona zazwyczaj wpada na genialne pomysły i zarządza ich duetem.
  • Uwielbia pieścić potwory, te które razem nasyłają na księżniczki. Nigdy na nie nie krzyczy, traktuje je tak jak my nasze domowe pupile. Widać wyraźnie że potwory pod względem uczuć wcale nie są takie złe, tylko trzeba do nich odpowiednio podejść, co Praxinie się udaje.
  • Lubi biżuterię o czym dowiadujemy się w odcinku „Moc kwiatów”, kiedy Mephisto mówi „Możesz choć na chwile przestać myśleć o błyskotkach? Masz ich całe tony!”.
  • W odcinku „Zapomniałam słów”, razem z bratem udają najlepszych przyjaciół Iris i świetnie im to wychodzi, dziewczyna dzięki temu zamienia się w Mroczną Iris.
  • Z tego samego odcinka wiemy że ich kryjówką na Ziemi jest opuszczony dom w którym rozmawiają, ćwiczą zaklęcia i różne inne rzeczy

Cytaty

Praxina: "O mało nie wyjawiłeś naszego planu Mephisto!"
Mephisto: "Skąd niby miałem wiedzieć że ona nie wie tego czego my wiemy, Praxina!"
Praxina: "Co?!"
Mephisto: "Co?!"
- Nietoperz

Galeria

Praxina 2

Aby obejrzeć całą galerię kliknij tutaj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki