FANDOM

LoliRock 54

Shanila to szczególnie silny etap magicznego rozwoju, osiągany poprzez rytuał przejścia, polegający na wypadaniu włosów. Wszystkie księżniczki muszą go przejść. W każdym z królestw księżniczki inaczej obchodzą ten czas. Na Volcie zdobi się włosy kolorowym łańcuchem z dzwneczkami, natomiast na Xeris zakłada się rodzine pamiątki.

Nazwa Shanila jest również używana w odniesieniu do przemiany Iris, kiedy ukończyła ten etap magicznego rozwoju, podczas próby uratowania Auriany i Nathaniela w odcinku "Shanila ".

Shanile księżniczek

Shanila Auriany

Krótkie, pomarańczowe włosy Aurianny, spięte w małą kitke po boku głowy, zostały ozdobione kolorowymi dzwoneczkami i kokardkami.

Shanila Talii

Talia swoje krótke, niebieskie włosy zaczesywała do góry, a na głowę wkładała drogocenne, rodzinne pamiątki, zapewne dziedziczne. 

Shanila Iris

Krótkie, blond włosy, Iris chowała przed światem pod wielkim, przeciwsłonecznym kapeluszu, aby nikt nie zauaważył nagłej zmiany fryzury nastolatki.

Przemiana Iris

Shanila

Włosy księżniczki po przemianie zyskują jasny odcień różu, a dookoła splecionych ze sobą kosmyków, można zaważyć trzy, coraz mniejsze kręgi, z magicznych kryształów. Na głowie pojawia jej się korona z wielkim sercem, a z uszu połyskują kolczyki w tym samym kształcie. Ma na sobie biało-różową sukienkę, postrzępioną na końcach. Posiada również długie, biało-różowe kozaki, sięgające za kolano. Tuż po przemianie otaczała ją fioletowa poświata.

Projekty

Iris w czasie walki znów staje się Shanilą, lecz tylko w pewnym stopniu. Księżniczka pozostaje w swoim Magicznym Image'u, jednak otacza ją jasno różowa poświata, a serce widoczne na sukience zaczyna świecić. Jej czy zmieniły kolor na jasny róż, a opaska zamieniła się na koronę z sercem, unoszącą się tuż nad jej włosami.

Pupylove

Iris nie może odnaleźć osoby w potrzebie, dlatego postanawia użyć potężnego zaklęcia. Jej opaska z kokardą zamienia się na lewitującą nad jej włosami koronę z sercem, oczy stają się jasnoróżowe oraz otacza ją jasnoróżowa poświata.

Galeria

Shanila 2 (3)
Aby zobaczyć galerię, kliknij tutaj .
Którą przemiana Shanili Iris bardziej przypadła Ci do gustu?
 
37
 
3
 
1

Ankieta stworzona dnia gru 23, 2016, o godzinie 18:09.
Oddanych głosów: 41