FANDOM

Strony powiązane z artykułem:
 Talia IconIris Zła Talia IconTalia Galeria 

Księżniczka Talia pochodzi z Xeris. Wraz z Aurianą od wielu dni szukają księżniczki z Ephedii. Kiedy przyjeżdżają do miasta Sunny Bay, pod pretekstem szukania nowej wokalistki do zespołu, odnajdują Iris. Teraz uczą ją, jak korzystać z magii i jak pokonać zło.

Osobowość

Talia jest konsekwentną dziewczyną. Potrafi wszystkiemu zaradzić i jest bardzo uczynna i miła. Pomaga każdemu w potrzebie. Zna się na magii i "pochłania" magiczne księgi. Ma ich całą bibliotekę. Uczy Iris i Aurianę nowych zaklęć i sztuczek.

Wygląd

Talia 1

Talia

Normalnie

Talia 4 mała

Magiczny Image

Talia jest wysoką, szczupła nastolatką o długich, brązowych włosach. Ma brązową skórę. Talia ma duże, żółte oczy narysowane "inną kreską". Ubiera się w białą bluzkę z granatowymi, cienkimi paskami, bezowe krótkie spodenki z fioletową kokardą i niebieską koszulę ze złotym motywami. Na nogach ma brązowe buty.

Magiczny Image

Talia po transformacji posiada długie, jasno niebieskie włosy sięgające ud,niebiesko-granatową sukienkę i długie, granatowe kozaki, z złoto-niebieskim klejnotem i białymi podkolanówkami. Ma też biało-niebieskie rękawiczki.

Magia

Tumblr o5txg3Aam81u6xzq9o3 540
Dziewczyna posiada dużą moc. Jej magia jest koloru niebieskiego i wzmacnia się kiedy księżniczka się przemieni. Jej symbolem jest diament.

Zaklęcia

Aby zobaczyć listę zaklęć wykonywanych przez księżniczki kliknij tutaj.

Magiczny Przedmiot

Magicznym przedmiotem Tali jest jej magiczna bransoleta.

887482 860350984078621 8564775362256092357 o-2

Magiczna broń

Jej główną bronią jest różdżka Xeris.

Ghnbet

Koncerty

Talia stage outfits - 1

Revolution

Talia na początku ma czarny płaszcz z niebieskimi stawkami i czarny kapelusz z niebieską wstążką. Później księżniczka ma ciemno fioletową koszulkę z białą gwiazdką, różową, dżinsową spódniczkę, jasno fioletową kamizelkę, białą muszkę i białe buty z różowymi podeszwami i fioletowymi sznurówkami.

BFF

Księżniczka ma wtedy granatową bluzkę z białym golfem, czerwoną spódnicę i granatowe kozaki oraz białe rękawiczki.

We Are Magic

Na początku Talia ma czarną sukienkę z niebiesko-białymi wstawkami i białym paskiem. Posiada również białe legginsy i czarne obcasy. Później księżniczka ma czarną sukienkę ze złotymi wstawkami i złotym paskiem. Posiada również złote legginsy i czarne buty na obcasie.

Talia stage outfits - 2

Celebrate

Talia ma białą sukienkę z niebieskimi i czarnymi gwiazdkami. Posiada również granatowe rajstopy i niebieskie obcasy. Księżniczka zmieniła także fryzurę.

Higher

Na początku księżniczka ma czarną sukienkę z niebieskimi wstawkami i niebieskie legginsy oraz czarne obcasy. Później Talia ma niebieską sukienkę z białymi wstawkami na górze i czarnym paskiem z kokardą; Ma również czarne legginsy i niebieskie obcasy.

Ciekawostki

  • Ulubiony kolor: niebieski.
    Talia gitara

    Talia grająca na gitarze

  • Ulubiony kwiat: tulipan.
Talia bez bluzy

Talia bez koszuli

  • Motto: W jedności siła.
  • Ulubiony deser: sałatka owocowa.
  • Ulubiona książka: encyklopedia.
  • Ulubiona pora roku: zima.
  • Gra na gitarze i keyboardzie.
  • W odcinku "Zapraszam do nas" Talia przez kilka minut nie miała swojej marynarki.
  • Ma moc widzenia duchów.
  • Jako jedyna z dziewczyn z LoliRock nie zakłada kolczyków, klipsów, ani ozdób na włosy typu kokarda lub opaska (wyjątki podczas występu).
  • odcinku "Syreny" powiedziała, że nie może się nadziwić jak prymitywne są środki transportu na Ziemi.
  • Bardzo lubi ziemskie kwiaty.
  • Talia w odcinku "Talia i Kyle mają się ku sobie" udawała przed przyjaciółkami że nie lubi (kocha) Kyle a naprawdę było odwrotnie.

Galeria

Auriana i Talia

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Transformacja

La transformation de Talia Lolirock

La transformation de Talia Lolirock

talia

Cytaty

Talia: "Jeśli to zadziała, może uda ci się przemienić. Poziom twojej magi będzie słaby, ale nie zerowy. Otwórz usta i wyciągnij język."
[Auriana, Amaru i Iris wąchają Amaru ucieka Iris z obrzydzenia]
Auriana: "Ten zapach… Ou. On jest taki ohydny! Co to jest!?"
Talia: "Lekarstwo z naszej planety, a nazywa się Glut."
Iris: "Talia, ty naprawdę chcesz mi tym wysmarować język?"
Talia: "Spróbuj, co ci szkodzi?"
Iris: "Uch, co w tym jest?"
Talia: "Nic specjalnego. Najpierw daje się przetremowaną masę z pępka wełnistych mamutów piżmowych…"
Auriana: "O nie, weź, dosyć, nie!"
Talia: "…A kiedy już strawią ją w kadzi zawirusowane robaki wtedy…" [Irys zakrywa Tali usta ręką]
Iris: "Ee, brzmi to niebywale apetycznie, ale wolałabym poszukać czegoś innego."
[Talia wzdycha]
- Zaśpiewaj mi