FANDOM

Strony powiązane z artykułem:
 Talia IconIris Zła Talia IconTalia Galeria 

Księżniczka Talia pochodzi z Xeris. Wraz z Aurianą od wielu dni szukają księżniczki z Ephedii. Kiedy przyjeżdżają do miasta Sunny Bay, pod pretekstem szukania nowej wokalistki do zespołu, odnajdują Iris. Teraz uczą ją, jak korzystać z magii i jak pokonać zło.

Osobowość

Talia jest konsekwentną dziewczyną. Potrafi wszystkiemu zaradzić i jest bardzo uczynna i miła. Pomaga każdemu w potrzebie. Zna się na magii i "pochłania" magiczne księgi. Ma ich całą bibliotekę. Uczy Iris i Aurianę nowych zaklęć i sztuczek.

Wygląd

Talia 1

Talia

Normalnie

Talia 4 mała

Magiczny Image

Talia jest wysoką, szczupła nastolatką o długich, brązowych włosach. Ma brązową skórę. Talia ma duże, żółte oczy narysowane "inną kreską". Ubiera się w białą bluzkę z granatowymi, cienkimi paskami, bezowe krótkie spodenki z fioletową kokardą i niebieską koszulę ze złotym motywami. Na nogach ma brązowe buty.

Magiczny Image

Talia po transformacji posiada długie, jasno niebieskie włosy sięgające ud,niebiesko-granatową sukienkę i długie, granatowe kozaki, z złoto-niebieskim klejnotem i białymi podkolanówkami. Ma też biało-niebieskie rękawiczki.

Magia

Tumblr o5txg3Aam81u6xzq9o3 540
Dziewczyna posiada dużą moc. Jej magia jest koloru niebieskiego i wzmacnia się kiedy księżniczka się przemieni. Jej symbolem jest diament.
Plik:2016-01-30-14-07-28.jpg

Zaklęcia

Aby zobaczyć listę zaklęć wykonywanych przez księżniczki kliknij tutaj.

Magiczny Przedmiot

Magicznym przedmiotem Tali jest jej magiczna bransoleta.

887482 860350984078621 8564775362256092357 o-2

Magiczna broń

Jej główną bronią jest różdżka Xeris.

Ghnbet

Koncerty

Talia stage outfits - 1

Revolution

Talia na początku ma czarny płaszcz z niebieskimi stawkami i czarny kapelusz z niebieską wstążką. Później księżniczka ma ciemno fioletową koszulkę z białą gwiazdką, różową, dżinsową spódniczkę, jasno fioletową kamizelkę, białą muszkę i białe buty z różowymi podeszwami i fioletowymi sznurówkami.

BFF

Księżniczka ma wtedy granatową bluzkę z białym golfem, czerwoną spódnicę i granatowe kozaki oraz białe rękawiczki.

We Are Magic

Na początku Talia ma czarną sukienkę z niebiesko-białymi wstawkami i białym paskiem. Posiada również białe legginsy i czarne obcasy. Później księżniczka ma czarną sukienkę ze złotymi wstawkami i złotym paskiem. Posiada również złote legginsy i czarne buty na obcasie.

Talia stage outfits - 2

Celebrate

Talia ma białą sukienkę z niebieskimi i czarnymi gwiazdkami. Posiada również granatowe rajstopy i niebieskie obcasy. Księżniczka zmieniła także fryzurę.

Higher

Na początku księżniczka ma czarną sukienkę z niebieskimi wstawkami i niebieskie legginsy oraz czarne obcasy. Później Talia ma niebieską sukienkę z białymi wstawkami na górze i czarnym paskiem z kokardą; Ma również czarne legginsy i niebieskie obcasy.

Ciekawostki

  • Ulubiony kolor: niebieski.
    Talia gitara

    Talia grająca na gitarze

  • Ulubiony kwiat: tulipan.
Talia bez bluzy

Talia bez koszuli

  • Motto: W jedności siła.
  • Ulubiony deser: sałatka owocowa.
  • Ulubiona książka: encyklopedia.
  • Ulubiona pora roku: zima.
  • Gra na gitarze i keyboardzie.
  • W odcinku "Zapraszam do nas" Talia przez kilka minut nie miała swojej marynarki.
  • Ma moc widzenia duchów.
  • Jako jedyna z dziewczyn z LoliRock nie zakłada kolczyków, klipsów, ani ozdób na włosy typu kokarda lub opaska (wyjątki podczas występu).
  • odcinku "Syreny" powiedziała, że nie może się nadziwić jak prymitywne są środki transportu na Ziemi.
  • Bardzo lubi ziemskie kwiaty.
  • Talia w odcinku "Talia i Kyle mają się ku sobie" udawała przed przyjaciółkami że nie lubi (kocha) Kyle a naprawdę było odwrotnie.

Galeria

Auriana i Talia

Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Transformacja

La transformation de Talia Lolirock00:45

La transformation de Talia Lolirock

talia

Cytaty

Talia: "Jeśli to zadziała, może uda ci się przemienić. Poziom twojej magi będzie słaby, ale nie zerowy. Otwórz usta i wyciągnij język."
[Auriana, Amaru i Iris wąchają Amaru ucieka Iris z obrzydzenia]
Auriana: "Ten zapach… Ou. On jest taki ohydny! Co to jest!?"
Talia: "Lekarstwo z naszej planety, a nazywa się Glut."
Iris: "Talia, ty naprawdę chcesz mi tym wysmarować język?"
Talia: "Spróbuj, co ci szkodzi?"
Iris: "Uch, co w tym jest?"
Talia: "Nic specjalnego. Najpierw daje się przetremowaną masę z pępka wełnistych mamutów piżmowych…"
Auriana: "O nie, weź, dosyć, nie!"
Talia: "…A kiedy już strawią ją w kadzi zawirusowane robaki wtedy…" [Irys zakrywa Tali usta ręką]
Iris: "Ee, brzmi to niebywale apetycznie, ale wolałabym poszukać czegoś innego."
[Talia wzdycha]
- Zaśpiewaj mi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki